Aukra bibliotek

Nynorsk med dei minste
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Nynorsk med dei minste
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Nynorsk)
Hylleplassering
  • 372.8 N
Eier
  • Aukra folkebibliotek
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2017
Noter
  • «Nynorsk med dei minste» er den første større publikasjonen som handlar om nynorsk språkstimulering med dei minste. Barn som skal ha nynorsk som opplæringsmål, treng å møte skriftspråket sitt frå dei tek til i barnehagen - dette er utgangspunktet for boka. Her er vitskaplege artiklar om kvifor ein bør drive systematisk språkstimulering på nynorsk, om korleis språk og nynorsk blir omtala i årsplanane til barnehagane, om barneskriftkultur, om dialektar og stadnamn som pedagogisk ressurs, om litteratur og kvalitet, og sjølvsagt om lesing og skriving på nynorsk i barnehagen. Forfattarane presenterer fleire framlegg til didaktiske opplegg i spennet frå nynorske songar til nynorske appar, og dessutan kunstnariske bidrag frå kjende barnebokforfattarar. Målgruppa er studentar, faglærarar og forskarar i høgare utdanning og tilsette i barnehagar og skular. Omtalen er utarbeidd av BS. Har bibliografi, data om bidragsyterne, sammendrag
ISBN
  • 978-82-521-9409-8
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001675pam  22002291  4500
*00142517
*008                      a          00nno 2
*015  $a0522053$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-521-9409-8$bh.$cNkr 349.00
*08201$a372.6044$zh$223/nor
*090  $c372.6$dN
*096  $a372.8 N
*24500$aNynorsk med dei minste$cEli Bjørhusdal og Ingvil Brügger Budal (red.)
*260  $aOslo$bSamlaget$c2017
*300  $a238 s.$bkol. ill.
*505  $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, sammendrag
*520  $a«Nynorsk med dei minste» er den første større publikasjonen som handlar om nynorsk språkstimulering med dei minste. Barn som skal ha nynorsk som opplæringsmål, treng å møte skriftspråket sitt frå dei tek til i barnehagen - dette er utgangspunktet for boka. Her er vitskaplege artiklar om kvifor ein bør drive systematisk språkstimulering på nynorsk, om korleis språk og nynorsk blir omtala i årsplanane til barnehagane, om barneskriftkultur, om dialektar og stadnamn som pedagogisk ressurs, om litteratur og kvalitet, og sjølvsagt om lesing og skriving på nynorsk i barnehagen. Forfattarane presenterer fleire framlegg til didaktiske opplegg i spennet frå nynorske songar til nynorske appar, og dessutan kunstnariske bidrag frå kjende barnebokforfattarar. Målgruppa er studentar, faglærarar og forskarar i høgare utdanning og tilsette i barnehagar og skular. Omtalen er utarbeidd av BS.
*546  $aNynorsk tekst
*650 1$aNorsk språk$xNynorsk$xUndervisning$0før- og barneskolen$1372.6044$2BS$9nor
*700 0$aBjørhusdal, Eli$d1972-$ered.$jn.
*700 0$aBudal, Ingvil Brügger$d1975-$ered.$jn.
*850  $aAukra folkebibliotek
*900 0$aBrügger Budal, Ingvil$zBudal, Ingvil Brügger$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Aukra bibliotek372.6 N